torsdag, maj 17, 2012

Tänder ljus

Hej, tack för er pepp!
Jag vet inte riktigt vad det är men i slutet av jobbdagarna orkar jag knappt stå på benen av trötthet. När jag vaknar om mornarna är jag alldeles blå under ögonen, det brukar jag aldrig vara. Det är nästan så man skulle kunna svimma av trötthet, igår var det dock bättre.
Så idag ska jag ta det lugnt med pyssel :)
Just nu regnar det, när det regnar tänder man ljus.



Ljus med kaneldoft!

Så vill jag annonsera för loppis som ska vara här i området på söndag 10-14.
Jag och ett 20-tal till ska stå.
Välkomna till Rosendal 1-11.
Kram

3 kommentarer:

Vit dröm sa...

Vad kul med loppis! Hoppas du tänar dig en hacka ;)
Ha en skön dag med mycket pyssel!
Kram Anna

Emilias sa...

Hörde om din loppis, vad roligt!! Skulle så gärna velat komma...

Hoppas du känner dig bättre idag tjejen!
Kramisar

Anki sa...

Vad roligt att dom i området fixar med sånt, här kulle grannarna få tuppjuck om jag drog igång nåt liknande, haha...Det vore skitkul om vi kunde ordna till nåt, jag behöver ju lite tid på mig att få fram grejer ut förråd och bodar, fixa bil osv...men vi kan ju höras om det!
Du får vila dig lite nu då så du är piggelin på söndag!

Kramisen!