tisdag, maj 01, 2012

Svarta hyllor

På självaste Valborgsmässoafton så fick vi hjälp att sätta upp hyllor i köket av min pappa.
Svarta hyllor, bryter av fint!





Hyllor Ikea, glasklokca Åhlens, kakburk Granit, Blompåse HM Home, ljuslykta kotte, Amaryllis, zinklykta Nice
 
Jag är supernöjd!
Ni vet sådär nöjd att man går och sneglar lite då och då och tänker "Guuud så fint"
  Idag har varit en alldeles perfekt dag.
Jag somnade i stolen på verandan i solen. Oj oj så skönt :)
Just nu njuter jag av det fina vädret.
Hur har ni haft det?
Kram

5 kommentarer:

Vit dröm sa...

Ja det blev ju toppen med hyllan, förstår att du är nöjd :)
Ha en skön kväll!
Kram Anna

Vita huset 28 sa...

Hej blev ju jättefint med svarta hyllor där. Kul när man känner sig så nöjd.

Gillar bänken i förra inlägget, har en likadan på framsidan som jag målat vit :)

Kram Camilla

Sofi sa...

Å så fint det blev! Förstår att du är nöjd:) Känslan av "gud så fint" är ju bara så härlig:)
Önskar dig en trevlig kväll!
Kram Sofi

Ekenäsliv sa...

Superfint!!! Förstår absolut att du är nöjd och det är verkligen en härlig känsla det där, hur bra det blev:))
Snart är det natti natti!
Kram Anna

KNORKAN sa...

Det blev jättefint! Jag är på jakt efter liknande hyllor fast vita. Undrar om det finns på Ikea? Kram Knorkan