söndag, maj 20, 2012

Min utsikt

Denna utsikt har jag haft i eftermiddag och kvällen.
Grusgången upp till huset.



 Det är helt fantastiskt att sitta ute och njuta av häggens lukt, höra på fåglarna och sola sig i sköna solen.

Rabatten som ni ser rensade jag igår igen och perennerna börjar att ta sig.
Många av akelejorna ska till att blomma snart.
Bara byggarna får bort byggställningarna runt huset, ska det planteras rosor, fingerborgsblomma och pioner.
Som jag längtar!

Nu vankas mat och TV.
Kram

2 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja eller hur. Man vill ju bara att hon ska inse att det är honom hon älskar. Att det ska vara så svårt?! ;)

Fick du något sålt?
Härligt att få lite ny inspiration. Och framför allt att få träffa grannarna.

Nu blir det snart sängen! Kram

Anki sa...

Mina mormorsrosor har fått knopp så jag idag...å löss, hmm...
Meeen du, hur gick det på loppisen?...nyfiken juuu!

Kram kram!