tisdag, maj 29, 2012

Min nya leksak

Min nya leksak det är en handgräsklippare.
Jag var jättesalig när P hade monterat det och tog direkt ett varv med gräsmattan.
Fick tankar till stugan vi hade där vi klippte med handgräsklippare.





grejerna mitt på gräsmattan är byggjobbarnas, snart blommar pionen

Skulle aldrig falla mig in  att ha en motorgräsklippare för denna plätt. Hinner ju bara starta motorn så är man klar sen :)
Miljövänligt är det ju också och jag får lite extra armmuskler :)
Ha en fin dag!
 

3 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Håller med. Åhléns har ju så mycket fint.

Vi hade en jättebra dag. Vi var på Marieberg och gick och kikade lite igår. Med min mamma och min moster.

Åker du till Madde snart?

Kram!

Ekenäsliv sa...

Blir ju nytta och nöje i ett då;))
Ni ser ut att ha en väldigt fin trädgård tycker jag!
Kram Anna

Levindas Värld sa...

Jag kör också handgräsklippare och tycker det är sååå mysigt!! Vi har bara en liten radhus-plätt så det tar inte alls lång tid att klippa gräset, faktiskt går det på tok för snabbt för min del, jag skulle mer än gärna gå runt med min lilla handgräsklippare ett tag till :)

Också är det ju miljövänligt också som du säger! Ja hejja handgräsklipparn!