tisdag, maj 08, 2012

Shopping på bloggträffen

Jag tror att Jag och Emilia stod för shoppingen på bloggträffen i lördags.
Inte mycket alls men lite smått och gott fyndade jag.
Hittade en Diskmedelsburk från Bruka design för halva priset.




  
Nu har jag diskmedlet till maskinen när och i en snygg burk.
Glaskaraffen är också ett fynd från Ikea.
Mycket snygg till sommarens dukningar.
Nu väntar en sen middag.
Min bror var här och hjälpte mig att ställa undan möbler.
Målarna börjar på torsdag :)
Vi hörs, Kram
 

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Fina saker du shoppat:))
Kirskål är ett otyg utan dess like. Man måste nästan gräva upp allt för att bli av med den. Och så lägga markduk och ny jord på… Annars är det bara att rensa som en tok… Lycka till!
Må gott!
Kram Anna

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Vilka fynd, I like it. :)

Ja, absolut, kom upp 9 juni. Visst är det en söndag? Eller? Blir kanonbra, det ser jag fram emot. Whiii!!!

=D

KRAM
Madde