onsdag, maj 16, 2012

Plantering

I söndags planterade jag lite sommarblommor.
Jag fyndade en stor korg på Blomsterlandet för ynka 30kr.

  


 Kommer ej ihåg vad stora blommande trädet heter, men det blommar i lila sen.
Så afrikansk lija (heter den så) sen plättar i luften.
Även ställt en del planteringar på trappan och piffat. Där är målarna inte klara, men jag orkade inte vänta längre.
Där ni ser att det står stolar, där ska en svart korgstol få ta plats.
Nu blommar hela trädgårdens häck, träd m.m. Ljuvligt att kika ut från köksfönstret.
Tack, ni alla som läser och skriver till mig.
Idag behövs all pepp, min dag igår blev inte som jag tänkt :(
Hoppas på en bättre dag idag!
Kram
 

7 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej va fint de blir där.
Kan de vara potatisblomman du har som är uppstammad?
Heter inte den andra spansk margerit, eller jag kan ha fel men den ser ut som min som de stod så på krukan.

Oj då pepp kommer här.
Du fixar, händiga, duktiga, pyssliga och snygga tjej!

Kram Camilla

Anki sa...

Så fint det kommer bli! Oj ska ni ha loppis redan, jag hade ju tänkt få komma in och sälja lite, fniss...har mycket skit vet du ju!
Ska försöka klämma in ett besök men ska barnvakta i helgen då ungarna jobbar så lovar inget! Det kanske blir igen?!

Hoppas du får en bättre dag idag vännen!
Kraaam!

Compact Garden sa...

Ibland ska man ha tur och fynda :) Hoppas att din dag blir bra och att du snart kan börja bära möbler.'Kram Anne

Madeleine Berglund sa...

Hej Annika!

Så fint du gjort in den nya införskaffade korgen. Vilket kanonpris!

Vad gott med rabarberpaj, min favorit..

Jag vill jätte gärna hälsa på dig! Ni får gärna hälsa på oss i H-land. =D

Jag ska slipa golv i helgen, jag har bestämt mig för att måla trägolvet ljusgrått. Vad tror du om det?

Vi ska titta på äppelträd på en mysig handelsträdgård i Bollnäs på fredag. Om ni skulle komma upp någon gång måste vi dit.

KRAM
Madde

Hannashome sa...

Va kul!
Vilken tid har ni loppisen?

/Hanna

Ekenäsliv sa...

Pepp till dig, hoppas din onsdag har varit bättre än igår.
Önskar dig en skön kväll!
Kram Amma

Ninnis sa...

Här kommer en kram som ger dig "pepp" du härliga tjej...<3

Lev och må !!!

Kram Ninni