lördag, maj 19, 2012

Dörrkrans

Den här dagen skulle vi ha åkt till en handelsträdgård för första gången som ligger på landet med pappa.
Men igår kväll fick jag känning av gallstensattack, som eskalerade inatt.
Var sååå nära att ringa ambulans, men härdade ut. Kan säga det är inga roliga smärtor.
Så idag, med känningar fortfarande och mår illa, blev jag hemma :(
Svårt att acceptera detta, så satte jag mig ner och gjorde en väldigt lätt krans till dörren.


 Så idag ska jag bara vandra runt i min trädgård och njuta.
Läsa trädgårdstidningar i solen och kanske sova middag :)
Hoppas ni får en fin lördag!

5 kommentarer:

Vit dröm sa...

nej men usch och fy din stackare!! Hoppas att du känner dig bättre nu iaf!
Kram på dig!

Anonym sa...

LCHF kan helt klart trigga igång gallstensanfall. Det har rapporterats många fall. Men du kanske har haft problem sedan tidigare, det vet jag inte. Men LCHF triggar helt klart igång det då man äter så mycket fett. Jag vet för jag har ätit LCHF 8 månader men fick sluta pga svårt smärtor. Tyvärr då det hjälper en att gå ner i vikt. Men idag mår jag MYCKET BÄTTRE och sedan jag började med GI så har jag inte haft ont alls.

Ekenäsliv sa...

Stackare där!!! hoppas du känner dig lite bättre nu… Va rädd om dig och ha en fortsatt skön helg!
Jättefin krans du gjort och sovrummet blev ju sååå mysigt!
Kram kram Anna

Susanne sa...

usch stackars dig ;( så synd att det inte blev nån tur till plantskolan men kransen blev iaf jättefin ;))
Hoppas du är bättre
kram susanne

Vikeskärs hem och ting sa...

Hej hej anonym. Jag har haft gallstensbesvär för ca 2 år sedan och lite innan dess. Sen igår av någon anledning dök det upp igen fast värre än var det varit innan. Så jag kör på ett tag till så får vi se om det är LCHFn.
Tack för dina tips :)