torsdag, maj 03, 2012

På trappan

Hej i stugorna!
En dag kvar sen väntar en ny helg.
Härligt!


Jag kan inte riktigt ställa ut blommor, lyktor och annat än vid huset då man lägger om panelen och tydligen behöver byggjobbarna komma fram :)
Vadå komma fram, de får väl se sig för, man måste ju ha det fint hihi.
Nejdå, men helgen som var så ställde jag fram min stora zinklykta och en Petunia.
Den kombinerade krattan med spade har fått visa vad den går för i rabatten.
Här på trappstegen är det tänkt att jag ska ha vita pellisar, vattenblänk och lyktan.
Snart så får jag pynta!
Kraam

2 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Imorgon är det dags!! :) Gud vad kul det ska bli. Jag kommer in i god tid innan tåget går. Men vi kan ju höras via sms senare ikväll och bestämma mer.

Vi har det bra. Njuter av det fina vädret. Kul med en Sthlm's trip för dig. Hade du det bra?

Vad fint du gjort på trappen.

Glöm inte V D ikväll ;)

Kram

Edtiaflicka sa...

Nu har jag tittat ikapp och såååå fint du börjar få det (gillade de svarta hyllorna!)

Ha en underbar helg!

Kram Ida